Kursblogg

Dette er bloggen min for e-læringsprogrammet Betasuppe - en smak av sosiale medier

søndag 14. november 2010

Oppsummering

  • Hva ble din favoritt? Av det jeg ikke kjente fra før, må jeg si at tanken på å bruke Google docs og nettskya var fascinerende... Jeg har en gammel laptop, som ikke tåler stort mer lagret på harddisken. Veldig lurt med nettskya da... og det at man kan finne dokumentet man jobber på fra hvilken som helst pc er jo genialt. Det at flere kan ha tilgang til å jobbe med samme dokument er også flott. 
  • Har du fått lyst til å lære mer om sosiale medier? Ja, trenger å holde meg oppdatert. Særlig wiki og google docs vil jeg jobbe mer med. Face og Twitter bruker jeg allerede, og kommer til å fortsette med. Flickr har jeg også brukt før, men kunne vært flinkere til å bruke i jobbsammenheng.
  • Er det noe som har overrasket deg i løpet av kurset, noe du synes var spesielt nyttig å lære? Må komme tilbake til nettskya her...
  • Forslag til forbedringer av kursopplegget? Nei...
  • Andre tjenester du hadde ønsket å ha med i opplegget? Nei...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar