Kursblogg

Dette er bloggen min for e-læringsprogrammet Betasuppe - en smak av sosiale medier

søndag 24. oktober 2010

Wiki

Jeg har lest om Wikier, og Wikipedia. Sett på diskusjonen om Palestina. Har sett instruksjonsvideoen om hvordan lage en wiki til bruk i jobbsammenheng. Det var lettfattelig informasjon om opprettelse av mapper, og hvordan gi tilgang til andre for å lese eller/og skrive. Jeg har opprettet en konto på pbwiki. Her har jeg skrevet en artikkel på en bok jeg nettopp har lest. Jeg anbefalte The Hunger Games av Suzanne Collins. Spennende og skremmende science fiction, om reality-tv om en kamp på liv og død.
Jeg har lagt inn en lenke fra Imdb til en film jeg har sett. Percy Jackson og lyntyven.
Jeg har laget en side på wikien om Litteraturfestivalen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar