Kursblogg

Dette er bloggen min for e-læringsprogrammet Betasuppe - en smak av sosiale medier

søndag 10. oktober 2010

Sosiale bokmerker

Jeg har lest om Del.icio.us på DinSide (lett å forstå) og sett instruksjonsvideoen det var lenket til i kursbloggen. Videoen ble veldig liten firkant midt på skjermen min, fikk den ikke større, hadde det ikke vært for lyden, hadde jeg ikke fått så mye ut av den... Men det var tydelig og greit det som ble sagt. Jeg har sett på tag'ene på bibliotek og library. Ikke mye norsk som kommer opp, men så bl.a noe om Nye Deichman. Fant en artikkel om et bibliotek som kommer med boktips som Apps til Iphone. Hvis biblioteket abonnerer på bokmerker, som Rss-feed, med library eller bibliotek, vil man få informasjon som kan være nyttig.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar