Kursblogg

Dette er bloggen min for e-læringsprogrammet Betasuppe - en smak av sosiale medier

mandag 4. oktober 2010

Facebook

Jeg har allerede brukt Facebook ett års tid. Lørenskog bibliotek har også en side man kan "Like". Der er alle av våre ansatte med Facebookprofil administratorer. Dvs at alle har et ansvar for å legge ut informasjon vi vil formidle til de som "liker" siden. Vi legger ut info om arrangementer, eller tips om tjenester biblioteket tilbyr...
http://www.facebook.com/home.php?#!/pages/Lorenskog-Norway/Lorenskog-bibliotek/123395391014619?ref=sgm
Jeg har også brukt Chat-tjenesten på Facebook. Blir kjempeimponert over hvor fort de skriver de som er yngre enn meg... Må nok trene litt mer. Eller kun chatte med folk på min egen alder eller eldre :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar